niedziela, 12 sierpnia 2012

plum plum plum

Wreszcie!

Dziś znalazłam tyle czasu i założyłam mojego wymarzonego bloga. Będzie o gotowaniu, ale nie tylko...
Znajdziecie tu ciekawe, sprawdzone przeze mnie przepisy i inne dziefczynofskie ciekawostki, ale tego na razie nie będę zdradzać...
Śliwki zdominowały cały mój ostatni urlopowy weekend. Ciasta, ciasteczka, babeczki, dżemy... Niestety nie posiadam jeszcze zdjęć i przepisów, ale postaram się je wkleić, jak najszybciej.
Ciasto ze śliwkami i marcepanem było starzałem w dziesiątkę i gwiazdą dzisiejszego wieczoru! Nawet ci, którzy twierdzili, że nie przepadają za marcepanem, że za słodki i kaloryczny, zjedli i wołali o więcej;)

Tak więc przepis na ciasto jogurtowe ze śliwkami i tartę śliwkową z marcepanową kruszonką już niebawem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz